this is manis!

this is manis!

Friday 26 August 2011

who i am!!!

it's just another delighting holidays...yeah!!! my friends and i surely waited for this a long long long time ago.....korang pon kn?? kn kn kn?? takyah wat muke poyo bajet tak la!! hahaha

so, lupe nk ckp....assalamualaikum and a very good
morning/afternoon/evening/night/luck/bye [please erase any that were not related]

JADIK!...topik hari nie, mungkin agak menjengkelkan ssetengah orang..tapi aku sndiri taktau nk tarok mne luahan hati nie...so, blog la jdik mgse...ape lgi??? kahkahkahkah.....[blog kate--> asal aku lak?]

aku tak ingat sejak bile tapi sejak tu lah aku asyek perhatikan die....ntah..aku pon taktau pehal...mate nie nak ikot jek mne die pegi.....kuasa Allah yg dh ciptakan prasaan tu....kot??? kan??? ntahla ~

friend kat facebook?? konfem la tak...friend kat skola??? mestila no! friend kat hati....behahahahahahak...klako plak aku dgor.....aku taknak add die..taknak taknak taknak....tapi aku add makwe die....HEY, WHAT THE??? pesal aku add makwe die ek?? sbb dlu tu akak angkat die....hahahahaha... lantak la....dh kapel, bukannye dh kawen.....

tpi bile bace blog GF die...rse cam terase sgt....sbb GF die tulis psl die...jeles? ntah...taktau....takpaham pon....pesal ntah.....eeeeee! [tarik rambot]

 aku tak CAIR pon dgn die...tak tak tak...tpi aku dh TERlantik die sebagai "missing medicine machine".....hahaha....mcm kejam, tpi sbnrnye....... tuhan jek yg tau......

jadik, ape yg prlu aku lakukan krana aku adalah hamba yg lemah......lembut sopan santun...tet!! hahaha

aku hanye mampu berdoa jela yg Allah akan tentukan yang terbaeekk untuk aku..amin~

so, that's all for this entry...goodbye, assalamualaikum w.b.t.....(^________^)

No comments:

Post a Comment